Rimstugan tar uppehåll

Hej hopp (ja det rimmar på snopp) ho länge sedan men ändå inte. Ja e ju här igen =D Jiho... Nä ingen applådera nu. Häpp, där gick den dan åt hel***e, bara gå å spela på datan igen då... Nä så rysligt jobbigt är det inte och nä inte jobbigt alls iaf. Maj dajj kummin fru:
Suttit med fildelning (religion B) hela dagen och efter lite finesser är jag klar =D dags å gå på nästa arbete :( men snart är det klart ;)
Spanska muntliga imorrn måste plugga men vafan, dä tar inte läng tid ju.
Hjälpt till i hemmet och fixat med lite saker, hittar lättare då förstår ni.
Sedan: Le super delen:
dragit ner en massa nya filmer till mitt lilla bibliotek. Maccen kan vara bra te mö ;D Har sett på en film ida' "Did you hear about the morgans" bra budskap, många fördomar men lite tunn. Hugh Grant var ganska obekväm i den :S 3/5 Duger i krig. Men Malin, tror du skulle gilla den ;) <3
Sitter nu och lyssnar på "Baby's Got A Brand New Life" av Mars Electric med genren Alternative & Punk. Ni vet den till tonårsfilmer som American Pie, American Pie 2, American Pie 3 osv. XD
Här kommer, as usual, lite musiktips och faktiskt lite filmtips... och de ni inte ska se.
Weezer – Hash Pipe
Weezer – My Name Is Jonas
Weezer – Island In The Sun
The Used – On The Cross
The Used – Come Undone
Stream of Passion – Spellbound
Kent – VinterNoll2 Gillar KENT asså!
Xandria – Eversleeping - Single Version
Film
"Did you hear about the Morgans" Komedi/Drama/Romantik 3/5
"Iron Man" Action 3/5 varför trea är för att jag tror att tvåan är bättre ;)
"Kung Fu Hustle" Komedi/Drama/Action 5/5 måste ses. Jag njöt av varenda minut :D :D
Tack för mig!
// D@ll€

Baby's Got A Brand New Life 5.07 Mars Electric Fame Among The Vulgar Alternative & Punk 1 2009-11-08 20.41

Kommentarer
Postat av: Tobe

Kung Fu Hustle! AWESOME!

2010-05-09 @ 20:52:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24431
Postat av: Malin

Då tycker jag att vi ska se den filmen:)<3

2010-05-11 @ 18:06:47
Postat av: Rickard

japp det ska vi :D <3

2010-05-12 @ 10:02:56
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hej rickard!! :D nu ska du få en till prenumerant! :D

/din kusin och din guide i mellerud - cicci

2010-05-16 @ 18:15:33
URL: http://ceciliaaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ska jag göra en dikt till dig

tjohej

ungefär så här är det att läsa en dikt från dig

tjohej

man blir irriterad och förstår sig inte på dig

tjohej

jag vill inte vara elak med flit

men jag fattar inte ett skit

tjohej

ta inte illa upp

men du rimmar som en tupp

det finns inget sammanhang

jag vill bara ge dig en BANG!



allt du rimmar om handlar om att pöka

kan du inget annat tema försöka?



Ha det bra!

Puss och kra-m

2010-05-16 @ 18:51:13
Postat av: Tobe

Hahaha, asbra dikt jue xD

2010-05-17 @ 10:02:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24431
Postat av: Rickard

frågan är vem det var :S Visa dig rimlärling!

2010-05-20 @ 00:32:38
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du tog det som konstruktiv kritik

Och inte blev arg och slog ner någon tik



eller något

Må gott.

2010-05-25 @ 12:03:58
Postat av: Dalle

Ehhh, ganska dålig senast vett du. Jag har ett förslag: Skapa en egen blogge och skriv dina egna dikter så att de slipper komma upp här. Kommentarer kan du ge mig muntligt, tack!

2010-05-30 @ 12:58:28
URL: http://musikhjalpen.blogg.se/
Postat av: stikki

Tjena, Jag tycker du ska fortsätta dikta!!!

2012-02-28 @ 05:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0