Long time no see lr typ längesen vi sågs

Hoj hoj fick frågan av Heidi att blogga igen och det gör jag så gärna :)
Iaf nu är de så att jag har börjat lära personer att loada down* så jag har (sedan långt tillbaka skaffat mig ett program, Audio Hijack Pro. Funkar endast till Mac (För Mac är BÄST!) och lika olagligt som VLC och funktionen e super! sitter och drar ner från spotify och andra musikprogram. Helfränt! Gav det till en viss Moe'z och the dude... häromdan. Hon trodde hon skulle spricka :0 ja det var nästan så.
Moe'z har det inte än men han kan ju använda the dudens dator, inte så mycket juice på den iaf ^^ Inget barnförbjudet här inte...
.till allas trevnad så har jag hittat ny musik på spotify som faktiskt e bra (tror t o m sarah tycker det) eftersom det inte är "killmusik" eller "såna som skriker". Sarah, du kan verkligen definiera min musikstil ;)
Lite lugna låtar är alltid bäst:
Alice In Chains – When The Sun Rose Again kan det bli en lugnare AIC-låt?
Gotthard – Falling bör bli en klassiker!
Nightwish – While Your Lips Are Still Red - Theme From The Movie "Lieksa!" älskar pianospelet.
..och nu har alla jag känner spotify så det bör inte vara några problem att lyssna på dem. Men ta er tid (speciellt R____) för vi kan inte vara 110 % hela tiden. vi e inga duracellkaniner!
//D@ll€
*innebär ladda ner. FRA-lagen ni vet. + att jag har ju laddat ner program, kommer de ta mig nu. Oj de knackar på dörrn jag vågar inte öppna nej nu sparka de in den oj där flög katten iväg han landa i fiskskålen men det var ju inte bra för han fåj inte vaja däj för då kommer bror och cuttar honom. där splasha de och oj jag fick nått rött på mig smaka inte gott... nä fan nu kom gubbarna och satte band på mig mina GLÖD-tidningar åkte ner fan också (Emma, Mala, you know it) vad ska jag då hålla framför mig. jävla fralag.

Kommentarer
Postat av: heidi

haha dalle du är ju för skön!

2010-04-19 @ 01:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0