Denna blomma är till dig

Svårt att rimma på rendez-vous men det går allt. Medan du läser denna måste du lyssna på denna musik:

http://www.youtube.com/watch?v=t9iJ9ICrdaY 


Dikten är tillägnad min MALIN <3


Denna blomma är till dig

Rickard Dahlgren, 23.4.10

 

 

tyck om mig du

och känn denna hetta

som du aldrig gjort förrän nu

så snälla, ditt hjärta lätta

 

en vacker blomma, en vacker ros

mitt hjärta blev till mos, en liten kärleksdos

 

fylld av en brinnande själ

att kärlek kan finnas i form av ett zoo

jag känner dig så väl

äntligen, en rendez-vous

 

Denna blomma är till dig

som gladeligen mottog den

den fick du av mig

du kan visa din uppskattning sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0