Ahoj igen då

Ahoj alla pirater! Dags att skabba skägget och raka pungen... sa jag fel nu? :S Kan bli fel men kan stämma också. Jag vetint. Check it up ma good fellows! Jahoo!
Nu håller Gareth på och snackar om nån uppsats vi ska ha längre fra, (vilket inte står i provschemat) men jag har inte lyssnat så mycket i alla fall. Det verkar röra sig om miljöpolitik. Kan det vara det? Ja det kan det! 1 poäng till mig!
Nu är dt ganska mycket som händer i veckan då jag har ett prov på torsdag och en uppsats som måste in på fredag och jag har just börjat. Men det gäller ju att ta det lugnt i början för att kunna stilla hjärnan så att jag kan försöka lära mig något. Men nu vill jag egentligen bara bli klar med alla skit och få ledigt. Men det är ju inte långt kvar te lovet. Sista hästlovet (humm, egentligen höstlovet men ö var nte tillgängligt då mina fingrar skrev det första ordet, så det så!) för mig nu. Sedan börjar la högskolan där jag har fått höra (från en säker källa) att man inte har något hästlov utan istället har man en månad långt jullov. Men det kan nästan bli jobbiggggt! GGGGGGG mycket GnäGGandet här alltså.
Ska sluta skriva nu innan Gareth tar mig i nackskinnet och börjar raka pungen eller nåt.
Ha de bra goa vänner och glöm inte glöggen!
//D@ll€

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0