Uppsats: KLAR! ...men nu kommer nya utmaningar

Äntligen är miljöpoltiksuppsatsen klar! Efter att jag har arbetat med den i två dagar. Men jag har fått en hel månad på mig så egentligen skulle det vara klart för länge sedan... hehehe... fy skäms på mig själv där asså.
Men december är en sån månad där lärarna lägger väldigt mycket prov/inlämningar i och så ska man hålla på och tänka på julklappar och vanliga livet. + att valet till högskola börjar snart. Så mmm det är mycket just nu. Men det gäller att ta det lugnt helt enkelt och arbeta sig fram successivt med sakerna i vardagen. Så det kommer nog bli bra.
Angående denna uppsats är jag väldigt glad att vara klar, då många i klassen inte ens har börjat. (Hehehe) Men jag hade inte börjat tänka på uppsatsen förrän jag fick höra av Idapuh i måndags att den skulle vara inne idag. Så panik panik.
Låtarna du måste lyssna på för att komma in i julstämningen:
The Great Redneck Hope – Girl, Are You Pregnant? It's Not My Fault! You Seduced Me!
Type o negative –  I Don't Wanna Be Me
Ole Ivars – Nei, Så Tjukk Du Har Blitt
TRUST – Antisocial
Iaf, ha en trevlig förvrängd dag.
//Dalle

Kommentarer
Postat av: Tobe

Haha, najs låtar!

2009-11-27 @ 09:44:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24431
Postat av: Heidi

haha, roliga låtar dalle1

2009-11-29 @ 10:31:55
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0