Skämt #2

Haha visst blir det en bättre dag om man kryddar dagen med lite skämt?! Det ha iaf jag gjort på 80 min projektarbete då jag var inne på flashback.com och läste skämt för Moez och mig. Asroligt. Men väldigt konstiga ändå. Men det är min humor. Jag kan visa några. Men det är inte mina åsikter. Det är inte jag som kom på dem.
  • Vilket var det snabbaste fordonet under andra världskriget?

En jude på cykel!

 

 

  • Vad är det som snurrar runt, skriker och bultar på dörren före det sprängs?

En baby i en mikrovågsugn

 

 

  • Vad är det som är rött och blir mindre och mindre?

Lilla Olle som kammar sig med osthyveln

 

  • alla barnen lyssnade på tokio hotel utom karl för han var normal

 

  • Vad är grönt, litet och äter sten?

Den lille gröna stenätaren

 

  • Tar ifrån SVT's morgonsoffan.

Detta har hänt på riktigt

 

"En 15 årig pojke från Halland kollapsade efter att ha spelat WoW en hel natt. Han fick föras till Halmstadssjukhus där han healades

  • - Hur skrämmer man en thailändare?

- Man gör vågen!

 

  • Tre nunnor sitter och dricker kaffe när den ena plötsligt utbrister,

"Det skulle sitta fint med en munk nu!" pastedGraphic_3.pdf

 

  • -Mamma, jag tycker inte om pappa!

-Håll käften ungjävel och fortsätt ät

 

  • Det finns ingen Gud utom Gud och Muhammed är hans tapet.

 

Tyck vad ni vill, men jag gillar dem.
// Dalle (kan inga vanliga skämt)

Kommentarer
Postat av: Sara

du och din humor ;) fast det är ju bra att alla har olika i och för sig ;D

2009-11-11 @ 18:10:13
URL: http://livetursarasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0