HaKuNa MaTaTa

Idag har jag egentligen ingen lust att skriva nåt men eftersom moez (the man, the legend) skrev så bra om mig så kan jag inte låta bli att skriva.
Första: Hyllning till moez som fortfarande skriver på sin blogg fast han själv säger att han ska sluta. Strongt Moez!

Andra: Var hos Karin idag och gratta henne. För er som har missat denna tydliga händelse så har Karin blitt fri!!! Efter 18 år in prison, stuck with her guitar. Now, both her and her guitar can flee!!! Escape Azkaban (det lät inte så bra men det får gå, orkar inte skriva om igen).

Men det kommer inget tredje, tyvärr.

Ett ting jag vill kritisera (enligt min synvinkel) är kändisar, kläder, mode, smink etc. jaa listan kan göras lång. Med denna kritik innefattar alla de som skriver om dessa ämnen på deras bloggar. Jag tycker det är sååå onödigt men ändå kan jag förstå dem om de har intresserat sig för det precis som jag med min idrott. Så egentligen är det här ingen neg. kritik utan kanske en pos. kritik. Frändefors' kanske längsta mening och den är skapad av mig!!! Nöjd :)

Men en sak jag inte kan förstå är varför vissa inte gillar sport?! Sport som omger hela världen och skapar en gemenskaphet mellan länder. Jag tror inte jag behöver/vill/vågar nämna några namn för då blir jag väl hatad i ytterligare fem år. hehehe

I en av dagarna sju (vet inte vilken dag) tog jag fram min pilatesboll och mina träningsredskap och försökte lära mig saker. Asbra träning för kroppen - och vilken träningsverk efteråt. Kändes verkligen att jag inte hade tränat på länge. Hehe softpotatis hehe.

Skolan börjar snart och här sitter jag och skriver istället för att göra min nk-uppsats. Välplanerat och bra.

Det var allt för mig idag och kom ihåg; att snart fyller Sooli år!!!

// :D@££€

Kommentarer
Postat av: Sooli

yess snart fyller jag år!!! JIPPI!! :D:D:D

2009-01-06 @ 22:02:57
URL: http://sooli.blogg.se/
Postat av: Fröken Får-hår

Asså sport är bra. Men det är så tråkigt! Man blir svettig av det och kan få svårt att andas och har man otur gör det ont i kroppen också efteråt. Att titta på folk som svettas å flåsar å kan få ont i kroppen är inte så spännande heller. Därför är sport tråkigt.

Men, det är en god tanke ändå.

=D



2009-01-07 @ 18:47:50
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Phoenix

yup yup Moez är bäst och sport e the shit :)

2009-01-08 @ 12:28:09
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Carl

Mode, kändisar och kläder är intressant för att det är ibland så fucked up och ibland ballt. Sport är bra för då får man röra på sig och om man gör det med någon annan eller några andra så blir det ännu roligare. Man får kämpa för något helt enkelt! =D

2009-01-08 @ 20:20:24
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0