Godis är gott!!!

Hoj jag vet att det var längesen jag skrev men det får bli så ibland när man har mycket att göra på dagarna. Bättre med långa inlägg och längre väntetid. Måste vara planerat.

Nu är det mycket som sagt. Även om man inte har skola så är det alltid nåt man måste göra för att inte hacka efter - vilket jag redan har gjort i matten (men jag tror inte jag är den enda som är det, eller?).

Bara så ni vet - brorsan har tagit körkort nu! Vilken grej asså! Nu är det bara jag kvar...!

I måndags körde jag till Gottebiten i Svinesund. Gottebiten är nordens största godisaffär och inluderar nnästan 1/3 av köpcentret Nordby. Jag har aldrig räknat men jag tror att godissorterna överstiger 1000 sorter! MUMS! Så vill ni åka till en riktig godisaffär nån gång - åk till Nordby.
   Varför jag var där var för att jag egentligen skulle "plocka". Plocka innebär sätta upp artiklar och godispåsar på små spjut så att konsumenterna kan köpa påsarna sen. Hårt arbete men roligt, det lovar jag er!

Efter lovet så kommer det dras igång en massa igen - som vanligt - i skolan och på min FRITID! Men det är så livet e. Det är bara att gilla läget. Tror Tomas Ledin sjung en sång om det; "man måste gilla läget, gilla-la läget..."

Slutligen: Jag vet att det finns många som har velat börja träna men aldrig orkat, vågat eller haft viljan till det. NU har en kompis i klubben lagt upp en ny hemsida där du som vill träna eller är nyfiken på det - kan hitta mer info om klubben och träningstider. OCh kom ihåg: Du behöver inte vara vältränad för att gå med i klubben - det var inte jag i början. Men det blev bättre!!! (Länk) http://klubben.se/public_club/default.asp?id=2306

// Träningsidioten


Kommentarer
Postat av: Carl

Grattis till brorsan din. =D

2009-02-19 @ 17:12:34
URL: http://carl91johansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Är jag jättekonstig som inte är sådär väldans förtjust i godis..? :P

2009-02-19 @ 21:10:21
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0