Update Service Please!

Jag vet jag vet. Det var länge sedan jag skrev men bara för att ni inte ska tro att jag har slöat bort tiden så har jag samlat stoft till detta inlägg.

Först och främst: Jag upptäckte till min förvåning och glädje att filmen twilight, som jag sett med några kompisar, faktiskt innehöll bra musik. Vad sägs om Linkin Park och Muse! Länge sen jag lyssnade på sån bra musik. Ladda ner soundtracket om ni vill ha bra musik! Men tänk på att den 1/4 kan myndigheterna på allvar börja söka efter personer som laddar ner. Jag ska därför sluta med det och börja "köpa"  skivorna istället. Omarpojken sa att detta bara gällde uppladdare men jag vet inte. Är ni osäkra så kolla upp det på piratebay eller liknande så behöver ni inte kommentera om det om jag talar osanning.

Förresten; En 18-åring ska firas idag. Malin Backelin (viktig dag vid 18-årsdagen)

I går var vi i Branäs och åkte skidor. "Skidkul!" Några roliga men mindre roliga händelser som inträffade:

När jag hade kommit upp på toppen så immade mina glasögon och jag tog ur dem ur hjälmen för att fixa dem. När jag sätter tillbaka dem hör jag "Knak", tar ut dem och ser att ena bågen har böjt sig rejält utåt! Fan också hinner jag tänka innan jag stoppar tillbaka dem innanför hjälmen då jag hör ett knak till. Då har bågen gått av helt och det är bara att stoppa undan dem. Sen ser jag faktiskt bättre (eftersom det inte finns nån imma på mina ögon hehe). Så det går bra resten av dagen.
   Sedan är jag uppe i backen på en ankarlift med Kööhler och ska snart släppa liften då Kööhler, som planerat, går av för mig. Men nåt går fel och Kööhler ramlar ner på backen - i spagat. Låter konstigt men det var fanimig inte roligt. Efteråt vi har fixat upp detta är jag glad att han inte bröt benet eller liknande.
Den roliga delen är att när jag åkte upp med knappliften tillsammans med Karin, Sofia och Kööhler så åker Mr. K först. Då kommer han fram till några oranga pinnar som egentligen visar på att det här är ändållplatsen. Men han fortsätter egenom och går av precis som att han skulle ta ankarliften. Men när jag ska igenom så går det inte som planerat. Jag hamnar fel med skidorna och istället för att köra igenom pinnarna kör jag över en pinne och får den mellan bena! Ouch! Sofia som åker bakom mig bara skrattar. [så kan det gå]

I bussen på vägen hem såg vi på Wall-E (hade aldrig sett den förut). Jättegullig film! Åh vad jag älskar den! Ta tillfället och se den, den är underbar!

Oskar fyller år på lördag och jag ska dit! Grattis Oskar [i förskott]!
Grattis på dig också Mölle (i morrgon)!

Glass med pommes frittes [MUMS]
D@££


Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Branäs va skitbra! :D

Och det är Walle me, han e så söt!! <3

2009-02-05 @ 22:31:51
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Moez

Nyheterna om ladda ner var ganska tråkigt men Branäs va kul.



Gött att du bloggar igen...welcome back!

2009-02-06 @ 20:53:56
URL: http://peacekeepers.blogg.se/
Postat av: Blind Metal

Ha Ha! Trevlig dag du har haft...

2009-02-07 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0