Verkligen en fin jul ;)

Jahaja nu närmar sig året sitt slut och det är dags att vara uppe sent, dricka champagne och lyckönska alla inför the next year. Här hemma, 03:17 på onsdag natt, händer det inte mycket. Och det är väl gott. Annars hade det vart jobbigt. Men det har hänt mycket roligt idag ändå må jag säga.
Läst klart Hungerspelen av Suzanne Collins. >>Kan verkligen rekommendera den! Verkligen en bok man inte kan sluta läsa<<
Gett mig ut och sprungit 10 km à 45 minuter! Bättre än förra gången.
Lyssnat igenom 3 Kent-plattor; Du och jag döden, The Hjärta och Smärta EP och Tillbaka till Samtiden. Hittat några riktigt fina undangömda godingar som Nålens öga, 400 slag och Nihilisten.
Sett på Pulp Fiction (Betyg: 3/5) och Det levande slottet (4/5).
Även 120 armhävningar under hela dagen har jag lyckats med. Får se hur många det blir i morgon...
Åh, en sak jag måste kartlägga här och nu. Dessa böcker har jag läst ut under julen (vilket bevisar att jag inte haft jättemycket att göra och att jag är lite av en bokmal, för att uttrycka mig så:
1 dec- 23 dec Slash (biografi)
24 dec - 25 dec   Invasion (Dean Koontz)
25 dec -  28 dec Flickan under gatan (Roslund & Hellström)
28 dec - 30 dec Hungerspelen (Suzanna Collins)
Tack för denna jul. På återseende vid ett annat tillfälle.
// D@ll€

Kommentarer
Postat av: Tobe

Pulp Fiction bara 3?!

Oj.

2009-12-30 @ 13:47:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24431
Postat av: Carl

Jag vill också se Pulp Fiction! Det levande slottet däremot är värd 5/5, lätt! Så sjuukt jävla grym och vacker! :D peace

2010-01-03 @ 18:34:00
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0