Prosit

Jaha, då har man ledigt i några dagar nu då. Själv har man varit febrig i några dagar före lovet. Självklart var det skönt att vara hemma från skolan men när det ändå finns så mycket att göra i skolan så känns det lite bittert. Men men, inte mycket att göra åt saken när jag kan vara hemma och titta på film, käka glass (!) och sova utan att behöva anstränga mig så mycket. Livet är rätt nice när man är sjuk ändå. Så då vet ni vad jag har haft för mig de närmaste två dagarna.

Men på måndag är jag tillbaka i skolan igen och då har vi NA (Nationella prov) i franska [Lite boring, men nice när det blir klart]. Måste plugga lite tyvärr.

Sedan har vi även, om jag inte minns fel prov i samhällskunskap, spanska steg 1 och NA i engelska. Rätta mig om jag har fel. Och som grädden på moset så ska jag överleva också! En vecka har jag varit ledig snart och veckan efter så blir skolan som ett helvete igen. Men vad gör det när jag har alla goa kompisar runt omkring mig igen?!

Ett X-tra tack till min klass SP2 (ni vet vilka ni är) så är ingen glömd.

<atchoo>  
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
<atchoo>
Tusan också, <atchoo>, inte nysa nu! <atchoo>

Iallafall
Ha de gött så syns vi alla om några dar. För då är det skola igen. Hahahahaha
<Sjuk humor>
// Dalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0