Våga lyssna!

Ibland blir jag förbryllad när jag hör att det är en som inte gillar en musikstil och kastar skit på den TOTALT! Men sedan får jag höra att den personen aldrig har lyssnat på den musikstilen och säger det bara för att alla andra säger så!
   Till dessa vill jag säga: VÅGA LYSSNA!  Man kan aldrig veta om något är bra om man inte har vågat sig på att lyssna på det. Men det kan också finnas en annan förklaring: Personen i fråga lyssnar bara på samma stil hela tiden och drar sig inte för att lyssna på något nytt.
   Självklart är det bra att ma lyssnar på något men man kan la försöka variera sig ibland. Själv varierar jag mig hela tiden. Men jag har fortfarande mina gamla influenser (Kiss, Alice Cooper, Status Quo, Bruce Springsteen och H.I.M.) i skivhyllan och jag tar gärna fram dem ibland. 
   
Så känner ni att ni har likadant med era kompisar så säg till dem: VÅGA LYSSNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0