Presentation av hjärnan bakom musikhjälpen.blogg.se

Tjena! Det är jag som är hjärnan bakom denna blogg där jag hoppas skriva om saker som: musik (självklart), ditten å datten, vardagshändelser, problem och politik.
 
Men nu till en mindre presentation om mig:

Kön: Man

Ålder: 17 (snart 18)

Höger- eller vänsterhänt?: Höger (onödig fakta egentligen)

Hobby: Friidrott, kompisar och för tillfället Guitar Hero 3

Film, favorit: Svårt val, men jag tror jag håller mig till The Dark Knight (Batman)

Musiksmak: Allt från Björn Rosenström, Ulf Lundell till Arch enemy och Sonata Arctica

Om det är något ni inte fått reda på är det bara att fråga mig så svarar jag så gott jag kan!

 ROCK ON!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0