När det lider mot jul...kommer läxorna fram

Hehe nu har jag svenska. Men jag kom på att jag glömt materialet och imorrgon har jag spanskaprov och på fredag ska svenskauppsats in. När det lider mot jul (brukar man höra ibland) då blir det många läxor oxh prov. SJUKT MYCKET! Men så blir det när lärarna tar allt i slutet. Och matteprovet till nästa vecka har jag inte ens börjat tränat på! Dessutom har jag en bok att läsa i franska så jag kan nog inte säga att jag inte har något att göra på fritiden. Och så ska man handla julklappar också! Är det fler som har det som jag?

Men det ordnar sig nog...
Någon gång i framtiden!

Lyssna på Rhapsody of Fire (bra musik till läxor)

Dalle

Kommentarer
Postat av: Carl

Jag känner att det är en massa också just nu! asjobbigt. men vi kommer att klara det här, måste tänka positivt. ^^

2008-11-26 @ 15:19:55
URL: http://carl91johansson.blogg.se/
Postat av: Carl

"VI" som i klassen asså. XD

2008-11-26 @ 15:20:50
URL: http://carl91johansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0