Hon är en tjej!

Klockan är 23.03 och det är dags för nyheter:

En dag i veckan satt jag som vanligt och åt med kompisarna när jag fick syn på en person som stog i matkön. Jag ville inte se på henne, allra helst undvika henne och att hon inte skulle se mig. Men när kompisarna fick se mina reaktioner mot denna person var jag illa ute. Jag är jättekass på att dra en vit lögn så det var bara att berätta. Det första jag sa: Hon är en tjej! Alla killar runt mig sa tyo ooooh och så berätta' jag att jag kände henne sedan friidrotten och ännu mera ooooooh föll in. "Vem är denna tjej?" undrade de hela tiden men det var lite svårare att berätta det för dem. Jag visste ju inte ens vad hon hette!

Jag antar att många av er har sett SAW-filmerna och många anser att den inte är scary. men en natt vid tolv-tiden bestämde jag mig för att se den. Efteråt var jag skakig i hela kroppen och så hörde jag ett ljud i hallen och blev skräckslagen! Jag visste ju inte vem eller vad det var. Så jag tog fram mitt bästa "vapen" som fanns till hands; en golvmopp, och gick mot hallen. Försiktigt tände jag lampan och upptäckte till min förvåning att det inte var någon där. Då hörde jag mamma ropa på mig och förstod med ens att det var hon som hade "rört" sig i huset. Jag var fortfarande skräckslagen och lovade mig själv att aldrig se den igen. Men jag kommer förmodligen se de resterande fyra filmerna inom kort!

"Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt hurra!" Första dagen snön föll sjung jag så. Bara en kul grej.



Nu blir det reklam:
Tycker du att du får för lite att säga till om i Sverige? Vill du införa nya ord i det svenska språket, såsom stopptåg, mö och skimö (skitmycket)? Maila då till intresseklubben på address: orkarintebrymig@slutakommameddummaförslag.nu . Intresseklubben antecknar!

Technokanalen är härmed avbruten eftersom techno-hatare har hackat in sig i radion och ändrat den fina, höga basen till ett ping-pongljud. Detta tolereras inte av de BAS-istiska musikanterna och vi håller på på med en förundersökning. Godnatt. Pingpong

Dags för veckans bästa:

Veckans Jekyll & Hyde: Karin S. Snäll på utsidan men hur är hon på insidan?

Veckans Hårding: Oskar; förespråkade bra för de vilsekomna 9-orna vid öppet hus.

Veckans Spel x 2: Sacred 2 fallen angel och Peggle Deluxe

Veckans Bortglömda läxa: Redovisning av Animal Farm

Veckans Film: Hancock. Ser den på reklam varje timme jag ser på TV. -SJUKT-

Veckans Skiva: Signs of Life av Poets of the fall

Veckans Kärlek: Det vill ni allt veta...

Veckans efterlängtade blogg: framtidsorakel. äntligen nått nytt! och bra!

// dalle

Kommentarer
Postat av: Emoz

hehe tack Rickard.

Jaa vi vill veta veckans kärlek...eller så vet jag redan de.

Saw filmerna e tuffa

2008-11-23 @ 17:34:33
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0