Right here in my arms

När mitt hjärta
dunkar inom mig
vill inte jag känna någon smärta
då jag tar på dig
både vacker och snäll är du
inte ens jag kan beskriva din skönhet nu

Jag vill vara ihop med den som inte måste vara cool
som inte behöver vara tuff eller ha en egen pool
nu tycker du säkert att jag har en massa begär
som i vårt förhållande skär

Men då måste du förstå
att jag inte vill du ska gå
för om du stannar hos mig
kommer min famn alltid vara öppen för dig

Som en vindpust
som blåser in när det blir höst
som en vindpust flyger jag in i dig
när du berättar att du älskar mig

Kärleken är evig
kärleken är stor
men enligt vad jag vill tro
kan den alltid gro

När jag står i mörkret och ser dig gå
med höga klackar, tätt på tå
vet jag att det är du
som älskar mig ännu

Att få älska dig
i mörkret hos mig
är som en klocka
du inte kan stoppa
kärleken till dig
är tidlös för mig


Kommentarer
Postat av: Zmoe

WOW...jag gilla verkligen den, men alla dina dikter e bäst

2008-12-05 @ 18:10:16
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0