Rhapsody In Fire!!!

                                 

Så var man klar med konserten. Känns skönt men det var en väldigt bra konsert ändå; bra akustik, låtar och artister. För er som inte var där Lr inte vet vad jag snackar om så spelade jag på en konsert i Brööl med SRO. Den skönaste låten att spela var ju självklart Rhapsody In Rock (1). Publiken var nöjda (som vanligt) och vi fick fler applåder än vad vi bett om (som vanligt). Sjukt bra iallafall. För er som vill kolla på en sådan konsert, kommer det en i mars. Då kommer vi spela mycket Ted Gärdestad, så håll utkik efter annonser!

Tack och lov att matteprovet är över! Vissa kanske tyckte det gick väldigt bra, för mig sket det sig i slutet. Fråga 9 - 5 minuter kvar - kommer på att - jag har tagit fel på 2 enheter - och då skiter det sig... Men man ska ju inte "sura över spilld mjölk". Hoppas att det bara går bra!

Att köra bil är väldigt roligt. Att kunna åka vart man vill och ta hand om den själv - är bara ett plus. Snart börjar körskolan så då blir det att ligga i med körningen.

// Dalle


Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Fan va alla ska gå i körskola då! Ja känner mej nästan lite utanför som bara kör privat... Man fatta va skönt när man får körkortet sen! XD

2008-12-06 @ 00:18:54
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Carl

Hhehe. jag har inte heller riktigt börjat köra någonting alls än. XD

2008-12-06 @ 15:22:32
URL: http://carl91johansson.blogg.se/
Postat av: Herr K

Men hörredu matten tror jag ordnar sig=) men jag är också sjuukt lättad över att inte behöva plugga mer på det!!!

Hmm.. jag borde också börja köra xD

2008-12-06 @ 20:11:58
URL: http://adia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0