Kreditkort eller en julig klapp

Jag skapade denna bloggen innan dem! Jag borde bli sponsrad! Jag borde...bli känd! Om ni har sett musikhjälpen på tv (en kantig burk med massa färg i) så vet ni vad jag snackar om. Ändå är det lite coollt att jag kom på det före dem, kanske tog dem idén från mig...! Men programmet e int bra... Jag är ingen som kollar mö på det så jag ska la int säga något. Jag tycker att de skulle kunna skicka någon sorts credit för det (att de fick idén från mig). Någon gåva...eller eller

En julklapp!!! (då ska jag ej stämma dem)

När jag kollar på statistiken på bloggen så har sidintresset ökat sen programmet ökat. Antagligen de som sökt på musikhjälpen har även fått upp min blogg och kollat på den. Vilket innebär:

JAG KOMMER BLI RIK!!! (Önsketänkande)


Tji

// :D@lle

Kommentarer
Postat av: Carl

Dock är programmet väldigt bra. ^^

2008-12-20 @ 19:59:19
URL: http://carl91johansson.blogg.se//
Postat av: Fröken Får-hår

Ibland gillar jag det programet. För ibland spelar det programet bra låtar me Ebba Grön! Då gillar jag det programet. :)

2008-12-21 @ 19:02:01
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0